top of page
Brand Guidelines3.jpg

Soilmania

Copywriting, grafisch ontwerp

Tijdens mijn laatste studiejaar volgde ik de minor Strategic Branding aan de HAN in Nijmegen. In een team van vier studenten ontwikkelden we merkadvies en strategieën voor opdrachtgevers die behoefte hadden aan een sterk onderbouwd plan.

​

Een van onze projecten was het ontwerpen van een nieuwe huisstijl voor een opdrachtgever. Samen hebben we deze huisstijl vastgelegd in een gedetailleerd brandbook, waarin richtlijnen voor consistent gebruik werden opgenomen. Daarnaast werkten we een uitgebreid merkboek uit, waarin de merkwaarden, visuele identiteit en communicatievisie van het merk tot in detail werden beschreven.

​

Deze ervaring heeft mijn interesse in de strategische kant van contentcreatie en branding verder versterkt. Het combineren van creatieve concepten met een solide strategie gaf me waardevolle inzichten in hoe merken een sterke, consistente identiteit kunnen opbouwen.

Mockup1 kopie.jpg
Mockup3.jpg
Mockup7.jpg
Mockup8.jpg
bottom of page